№
п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Примітки
|
1
|
18.03.2020
|
1. Перевірка
учнівських зошитів.
2. Виготовлення дидактичного матеріалу НУШ
3. Самоосвіта.
Опрацювання фахової літератури.
4. Розміщення
завдань для учнів
( соціальна
мережа Viber)
5.
Індивідуальні консультації для учнів в онлайн – режимі.
|
9.00 -10.00
10.00 – 11.00
11.00- 12.30
12.30- 13.00
13.00- 13.30
|
|
2
|
19.03.2020
|
1. Упорядкування папки виховних заходів
класного керівника
2. Заняття
з комп'ютерної грамотності для вчителів.
3. Розміщення завдань для учнів
( соціальна
мережа Viber)
4. Дистанційна онлайн-
консультація для учнів.
4.Опрацювання інструкцій та методичних
рекомендацій щодо формувального оцінювання.
|
9.00
– 10.00
10.00 - 11.00
11.00- 13.00
13.00- 13.30
|
|
3
|
20.03.2020
|
1. Корекція календарного плану на
ІІ семестр.
2.Перегляд вебінару«Як організувати дистанційне
навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів»
3. Складання плану роботи у період
весняних канікул.
4. Робота над
майстер-класом профілактики психічного здоров’я у учнів у рамках проекту Healthi Shools
|
9.00
– 10.30
10.30
- 12.00
12.00-13.30
|
|
4
|
23.03.2020
|
1. Опрацювання статей та матеріалів за освітньою темою « Робота
над попередженням помилок в
процесі вивчення української мови »
2. Добірка матеріалу до
батьківських зборів
3. Самоосвітня
діяльність (Проходження онлайн-курсу на платформі EdeRa з теми «Бери і роби»)
4. Добірка дидактичного матеріалу на тему «Сучасні підходи до
навчання й інтерактивні технології»
|
9.00
– 10.30
10.30
- 13.30
|
|
5
|
24.03.2020
|
1.Робота зі
шкільною документацією (календарне планування) (коригування)
2.Індивідуальні онлайн консультації для учнів, які потребують допомоги
3.Онлайн
консультації з учнями та батьками з питань дистанційного навчання.
4.
Опрацювання фахової літератури.
5. Самоосвітня
діяльність (Проходження онлайн-курсу на платформі EdeRa з теми «Бери і роби»)
|
9.00
–10.00
10.00
– 11.00
11.00
– 12.00
12.00
– 13.00
13.00-14.00
|
|
6
|
25.03.2020
|
1.Перегляд вебінарів «Використання можливостей «На Урок» для дистанційного навчання» та «Технології дистанційного навчання в початковій школі: рекомендації для
профі і не тільки»
2.
Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного
розвитку творчих здібностей молодших школярів
3. Робота над
реалізацією власної проблеми та проблеми школи.
4. Самоосвітня
діяльність (Проходження онлайн-курсу на платформі EdeRa з теми «Бери і роби»)
|
9.00
– 10.00
10.00
-13.30
|
|
7
|
26.03.2020
|
1.Добірка дидактичного матеріалу
до уроків української мови.
2.Перегляд вебінару «Розвитoк
різних видів пам’яті в початкових класах
НУШ»
3. Індивідуальні онлайн консультації для
учнів, які потребують допомоги
4. Робота з
матеріалами щодо впровадження обласного експерименту «Система формування
родинних цінностей у дітей шкільного віку в сучасних соціокультурних умовах»
5. Самоосвітня
діяльність (Проходження онлайн-курсу на платформі EdeRa з теми «Бери і роби»)
|
9.00
– 10.30
10.30 – 12.00
12.00 – 13.30
|
|
8
|
27.03.2020
|
1.
Індивідуальні онлайн консультації для учнів, які потребують допомоги
2.Онлайн
консультації з учнями та батьками з питань дистанційного навчання.
3. Робота над
методичної проблемою.
4. Самоосвітня діяльність (Проходження онлайн-курсу на платформі EdeRa з теми «Бери і роби»)
5. Консультація
з вчителями в онлайн-режимі
|
9.00
– 10.00
10.00
–11.30
11.00
- 13.30
|
|
9
|
30.03.2020
|
1. Проходження
вебінару на платформі «Всеосвіта» на тему «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного
навчання в умовах карантину»
2.Розміщеннязавдань для учнів
(соціальна мережа Viber)
3.Індивідуальні
онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі
4. Самоосвітня діяльність (Проходження
онлайн-курсу на платформі EdeRa з теми «Бери і роби»)
5. Робота з
провадження обласного експерименту "Система формування родинних
цінностей у дітей шкільного віку"
|
9.00
– 10.00
10.00 –11.00
11.00- 13.30
|
|
10
|
31.03.2020
|
1. Робота з фаховою літературою
2. Розміщеннязавдань для учнів
(соціальна мережа Viber)
3. Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі
4. Підбір завдань для учнів
в умовах навчання дистанційної форми.
4. Робота на
освітній платформі «Всеосвіта», «На Урок», «EdEra».
|
9.00
– 11.00
11.00
–12.40
12.40 - 13.30
|
|
11
|
01.04.2020
|
2.Розміщеннязавдань для учнів
(соціальна мережа Viber)
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі
4.
Розробка методичного
тренінгу «Сучасний урок. Самоаналіз сучасного уроку
|
9.00-
10.30
10.30 – 11.00
11.00 – 13.00
13.00 – 13.30
|
|
12
|
02.04.2020
|
1.Опрацювання додаткової науково-популярної
літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня
2.Розміщеннязавдань для учнів
(соціальна мережа Viber)
3. Онлайн-консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Робота з впровадження обласного
експерименту з родинного виховання. Розробка уроку з теми «Етичні якості та
життєві навички, вступаючих у шлюб»
|
9.00
– 11.00
11.00- 12.00
12.00 – 13.30
|
|
13
|
03.04.2020
|
1. Підготовка матеріалів до міського
семінару
2.Корекція календарно –
тематичного планування.
3. Розміщення завдань для учнів
(соціальна мережа Viber)
4. Онлайн-консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
5. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння
матеріалу.
|
9.00 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00- 12.30
12.30 – 13.30
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
вторник, 31 марта 2020 г.
Індивідуальний план роботи вчителя англійської мови, української мови та літератури
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий